IT szolgáltatások és eszközök felügyelete

Változáskezelés és konfiguráció menedzsment (Change and Configuration Management)

IT konfigurációk felülvizsgálata, IT változások hatásainak elemzése, szabályrendszer, mely a konfigurációs változtatások biztonságos implementációját segíti elő.

Incidens és probléma menedzsment (Incident and Problem Management)

Támogató tevékenység hatékonyságának maximalizálása és az IT szolgáltatásainak összehangolása az üzleti igényekkel.

Configuration Management Database (CMDB)

Szétszórtan rendelkezésre álló konfigurációs adatok (erőforrás jellemzők, kapcsolatok, függőségek, stb.) konszolidált és homogén adatbázisa, sokoldalú vizualizációs lehetőségekkel, az IT változások az üzleti folyamatokra gyakorolt hatásainak minimalizálása érdekében.

IT eszköz menedzsment (IT Asset Management)

IT eszközök teljes életciklusát átívelő menedzsment, a szolgáltatások jobb minősége, az üzemeltetési költségek csökkentése és az üzleti kockázat csökkentése érdekében.

Szolgáltatási szintek (SLA) felügyelete (SLA Management)

IT szolgáltatások értékének optimalizálása az üzletmenet igényeinek és a pénzügyi átláthatóság szempontjainak figyelembevételével.

Megoldás szállítók:

Vizsgázott szakembereink termékismerettel, széles körű tapasztalattal bírnak az alábbi gyártók termékeivel kapcsolatban:

  • Microsoft
  • HP
  • IBM
  • CA

Szolgáltatásigény bejelentő

Amennyiben érdeklődik szolgáltatásunk iránt, az igénybejelentő űrlap kitöltésével forduljon hozzánk bizalommal, 24 órán belül válaszolunk!

Szolgáltatásigény bejelentő