Manapság egy szervezet működése elképzelhetetlen informatikai szolgáltatások nélkül. Az informatikai szolgáltatások kiesése egyre inkább veszélyezteti az üzletmenet folytonosságát. A saját kézben levő IT rendszerek üzemeltetése sokszor okoz gondot. Mindenhez értő informatikai személyzetet szinte lehetetlen fenntartani. A jól képzett személyzetet nehéz megtartani. Költség-megfontolási szempontok miatt nem is célszerű minden szakterületen magasan képzett munkatársat alkalmazni. Ezekben az esetekben ki kell építeni a megfelelő informatikai támogató hátteret, hogy az üzletmenetet fenyegető incidensek az üzleti folyamatok veszélyeztetése nélkül, időben elháríthatók legyenek. Mi vállaljuk ezt a támogató hátteret.
Cégünk sokéves tapasztalattal rendelkező szakembergárdája magas színvonalon tudja üzemeltetni és támogatni a komplex IT rendszereket, a LAN-, SAN hálózatoktól, tűzfalaktól, szerverektől, tárolóktól, operációs rendszerektől (Microsoft Windows, Linux), levelező rendszerektől, vírusvédelmi rendszerektől kezdve egészen a mentési rendszerekig. Rendszergazdai szolgáltatást is vállalunk a felsorolt spektrumban. Szakembereink a legmagasabb szintű gyártói vizsgákkal rendelkeznek.
IT támogatási szolgáltatásaink HelpDesk (HD) rendszeren keresztül vehetők igénybe. A rendszer webes felületen, email küldésével, telefonon, vagy faxon érhető el. A HD rendszer visszaigazolja az elektronikus bejelentést. A HD rendszer gondoskodik a bejelentések kezelésről, a hibajegyek generálásáról, továbbításáról, ellenőrzéséről és lezárásáról. A generált hibajegy az illetékes problémamegoldó szervezethez jut, mely kapcsolatba lép az ügyféllel és megkezdi a probléma, a hiba, vagy a kérelem megoldását. A hibaelhárítás, vagy konfigurációváltoztatás történhet távolról, telefonos segítséggel, VPN-es távoli eléréssel, vagy helyszíni kiszállással. A megoldást, hibaelhárítást követően munkalap készül. Ábra
A bejelentésekre való reagálást, annak módját, illetve a hibaelhárítás garantált végét a szolgáltatásra megkötött SLA rögzíti. A garantált hibalehárítási időt akár tartalékeszközök tartásával is tudjuk biztosítani. Számos gyártónak garanciális szervizszolgáltatója is vagyunk.
Az ügyfeleinkkel kötött támogatási szerződéseink nem csak a hibák elhárítására szolgálnak, hanem konzultációs keretet is biztosíthatnak a tervezett informatikai fejlesztések elvégzéséhez. Igény esetén műszaki informatikai projekt menedzsert is tudunk biztosítani. Cégünk projekt metodológiája PMBOK alapokon nyugszik, ilyen módszertan mentén szervezzük projektjeinket.
Üzemeltetési, támogatási szolgáltatásaink
Fontosabb gyártói képesítéseink az üzemeltetéshez és támogatáshoz:
Amennyiben érdeklődik szolgáltatásunk iránt, az igénybejelentő űrlap kitöltésével forduljon hozzánk bizalommal, 24 órán belül válaszolunk!