Menedzser asszisztens

Az Albacomp RI Rendszerintegrációs Kft., Magyarország egyik legnagyobb hazai magántulajdonban lévő informatikai vállalkozása munkatársat keres partnercége budapesti központjába az alábbi munkakör betöltésére:
 
Menedzser asszisztens
 

A munkakör tartalma:

  •  általános, napi irodai asszisztencia biztosítása
  • szerződések kezelése, belső adminisztrálása
  • számlázás előkészítése
  • ügyviteli feladatok ellátása/kapcsolat a belső pénzüggyel
  • belső / külső levelezés kezelése, belső kvázi-iktató kezelése
  • ügyfél hívások / bejelentések fogadása
  • anyag / alkatrész beszerzés támogatása / bonyolításban részvétel
  • Kapcsolattartás a cégcsoport valamennyi szervezeti egységével

Elvárások:

  •     Általános középfokú végzettség
  •     2-3 éves szakmai gyakorlat
  •     Felhasználói szintű számítógép ismeret
  •     jó szervező és problémamegoldó készség

 Előny:

  • angol nyelv ismerete
  • jogosítvány

 Amit kínálunk:

  •      Versenyképes fizetés
  •      Kreatív, hosszú távú munkalehetőség egy fiatal, dinamikus csapat tagjaként

 

Szakmai önéletrajzát a munkakör megjelölésével a palyazat@albacomp.hu mail címre várjuk.