Menedzser asszisztens

Az Albacomp RI Rendszerintegrációs Kft., Magyarország egyik legnagyobb hazai magántulajdonban lévő informatikai vállalkozása munkatársat keres székesfehérvári központjába az alábbi állás betöltésére:
 
Menedzser asszisztens
 
Elvárások:
• középfokú végzettség
• MS Office felhasználó szintű ismerete
• kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
• B kategóriás jogosítvány
• hasonló területen szerzett 1-3 éves szakmai tapasztalat
 
Feladatok:
• menedzsment munkájának adminisztratív támogatása
• megbeszélések, tárgyalások szervezése, előkészítése
• külföldi utak előkészítése, szervezése
• bejövő postai küldemények iktatása, kimenő posta összeállítása
• szerződéses adatbázis kezelése, karbantartása
 
 

 

Jelentkezés: munkakörre hivatkozva, önéletrajz megküldésével a palyazat@albacomp.hu  e-mail címre.