1. rész: Homogén kliens oldali informatikai eszközök beszerzése (újraindításos és közvetlen megrendeléssel történő beszerzés)

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (1119 Budapest, Andor utca 47-49.), mint BESZERZŐ és az Albacomp SH Kft. (8000 Székesfehérvár Raktár u 2.), mint SZÁLLÍTÓ, a TED 2017/S022-037059; KÉ-1405/2017 sz. eljárás eredményeképpen a központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó intézmények részére keret megállapodást kötött a 

„Kliens oldali informatikai eszközök beszerzése” tárgyú beszerzési igényeinek kielégítése érdekében. (a Beszerző által lefolytatott nyílt keretmegállapodásos központosított közbeszerzési eljárás alapján) .

  1. rész: Homogén kliens oldali informatikai eszközök beszerzése (újraindításos és közvetlen megrendeléssel történő beszerzés)

A keretmegállapodás száma: KM0110SZGRK17

 

A keretmegállapodás időtartama:

2017.07.10. - 2020.07.10. 

Hatálya: 2020.07.10.

Lenovo kliens oldali eszközök

Lenovo termékpaletta:

 

asztali és nagyteljesítményű számítógép

 

notebook és ultrabook

 

Monitorok

 

Kliensek bővítésére szolgáló alkatrészek

 

Mobil kliensek kiegészítői

 

Garancia kiterjesztések

 

Windows kliens és szerver oldali szoftverek

 

 

Letölthető dokumentumok 

 Árlista letöltése   

Kapcsolatfelvétel

Amennyiben bővebb felvilágosítást szeretne kapni a fenti közbeszerzési eljárásban szereplő termékekről, akkor hívja közbeszerzéssel foglalkozó kollegáinkat:

Fodor Gábor

  +36 (22) 515-490

 

A termékekkel kapcsolatos műszaki kérdések esetén: 

Terméktámogatás

  +36 (22) 515-465