A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (1119 Budapest, Andor utca 47-49.), mint BESZERZŐ és az Albacomp SH Kft. (8000 Székesfehérvár Raktár u 2.), mint SZÁLLÍTÓ, a TED 2017/S022-037059; KÉ-1405/2017 sz. eljárás eredményeképpen a központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó intézmények részére keret megállapodást kötött a
„Kliens oldali informatikai eszközök beszerzése” tárgyú beszerzési igényeinek kielégítése érdekében. (a Beszerző által lefolytatott nyílt keretmegállapodásos központosított közbeszerzési eljárás alapján) .
A keretmegállapodás száma: KM0110SZGRK17
A keretmegállapodás időtartama:
2017.07.10. - 2020.07.10.
Hatálya: 2020.07.10.
Lenovo kliens oldali eszközök
Lenovo termékpaletta: |
|
asztali és nagyteljesítményű számítógép |
|
notebook és ultrabook |
|
Monitorok |
|
Kliensek bővítésére szolgáló alkatrészek |
|
Mobil kliensek kiegészítői |
|
Garancia kiterjesztések |
|
Windows kliens és szerver oldali szoftverek |
|
Letölthető dokumentumok
Kapcsolatfelvétel
Amennyiben bővebb felvilágosítást szeretne kapni a fenti közbeszerzési eljárásban szereplő termékekről, akkor hívja közbeszerzéssel foglalkozó kollegáinkat:
Fodor Gábor |
+36 (22) 515-490 |
A termékekkel kapcsolatos műszaki kérdések esetén:
Terméktámogatás |
+36 (22) 515-465 |